Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

 

Huurrecht

"Onze verhuurder wilde de borg niet terugbetalen na beëindiging van het huurcontract. Dankzij de juridische steun van MUS werd dit op een goede manier opgelost".

"Wij hadden als vereniging een zakelijk huurconflict met een andere vereniging. MUS heeft ons voor, tijdens en na de zitting zeer goed bijgestaan. Dankzij MUS heeft dat positief voor ons uitgepakt".

"De verhuurder wilde niets doen aan de gebreken in mijn appartement. Nadat ik MUS had ingeschakeld was het probleem binnen twee weken opgelos!".

Een warm nest willen we allemaal

Uw huis; het moet een warm nest zijn waar u zich veilig voelt en prettig woont. Maar soms pakt het anders uit en ontstaat er een conflict met uw verhuurder. MUS kan u bijstaan zodat uw huis weer een 'thuis' wordt.

Maar ook als verhuurder kunt u voor verrassingen komen te staan. Bijvoorbeeld als uw huurder overlast veroorzaakt of zijn betalingsverplichtingen niet nakomt. Dan wilt u deskundig advies. MUS probeert een conflict altijd in onderling overleg op te lossen. Biedt dat geen resultaat dan kan MUS u begeleiden bij een procedure voor de huurcommissie of kantonrechter.

Hoe zorgt MUS voor een warm nest?

MUS helpt u met:

  • Het namens u voeren van gesprekken met de tegenpartij;
  • bemiddeling om partijen weer in gesprek te brengen met elkaar;
  • het schrijven van brieven;
  • overleg met externe instanties;
  • bemiddelen over een oplossing waar beide partijen zich in kunnen vinden;
  • het starten van een procedure bij de huurcommissie;
  • het starten van een procedure bij de kantonrechter.
Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren