Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

 

Consumentenrecht

"Mijn spelcomputer ging binnen een half jaar stuk. Volgens de winkel zat er maar drie maanden garantie op. Nadat MUS zich in de zaak gemengd had kreeg ik kosteloos een nieuwe spelcomputer".

"Het contract met mijn telefoonaanbieder zou pas ingaan na de aanleg van de glasvezel. Maar de telefoonaanbieder stuurde al een rekening voor de aanleg en ik zou twee jaar vastzitten aan het contract. MUS heeft dit goed opgelost. Het contract werd beëindigd en ik kon overstappen naar een andere aanbieder".

MUS pikt het niet (langer)

U kent dat wel; u heeft een nieuwe bank gekocht en net na de garantietermijn gaat hij stuk. Of uw nieuwe auto wordt niet naar behoren afgeleverd. Maar hoe u het ook aanpakt, het bedrijf houdt u aan het lijntje en verschuilt zich achter de fabrikant of uw klacht wordt gewoon afgewezen.

MUS weet wat uw rechten zijn als consument. Vaak is een gesprek of brief al voldoende om het bedrijf te laten meewerken. MUS kijkt samen met u naar een passende oplossing en neemt u uw juridische zorgen uit handen.

Mocht aanmanen en bemiddeling geen oplossing bieden, dan gaat MUS in overleg met u naar een geschillencommissie of de kantonrechter.

MUS biedt hulp bij:

  • Aankopen in de winkel;
  • aankopen op internet;
  • verkoop aan de deur of telefoon;
  • abonnementen

Twijfelt u of MUS Juridisch Advies iets voor u kan betekenen> Neem dan vandaag nog contact met ons op, wij laten u snel weten wat we voor u kunnen doen.

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren